Politica de confidențialitate

Dragi utilizatori,
Va multumim pentru ca vizitati website-ul nostru. Pentru ca stim cat de importanta este protejarea datelor personale atunci cand navigati in mediul online, va aducem la cunostinta urmatoarele informatii cu privire la prelucrarea datelor dvs personale.

Prelucrarea datelor personale in cadrul Zen Web Design

 

1. Colectarea datelor personale

Solicitam anumite date personale in cazul in care doriti contactarea echipei noastre in scopul contractarii serviciilor pe care le oferim, fie ca persoana fizica ori in numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastra de contact, sau prin utilizarea aplicatiilor vizibile in toate paginile website-ului nostru, zenwebdesign.adrianflorea.ro.

 

2. Tipul de date personale pe care le colectam si in ce scop:

  • Nume si prenume – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea achizitionarii de catre dvs, a serviciilor noastre si deasemenea, pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.
  • Telefon – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.
  • Email – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.
  • Nume companie – pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.
  • Website actual – pentru identificarea nevoilor clientului si pentru oferirea de solutii pentru imbunatatirea acestuia.
 

3. De la cine colectam datele personale:

  • 3.1 Direct de la dumneavoastra, atunci cand ne contactati telefonic
  • 3.2 Electronic, folosind formularul de contact de pe pagina noastra sau aplicatii ori cand ne trimiteti un email.
 

4. Furnizarea datelor personale este:

  • 4.1 Voluntara, fara a avea in vedere incheierea ulterioara a unei relatii comerciale
  • 4.2 Obligatorie, in vederea achizitionarii serviciilor noastre si implicit, pentru incheierea unei relatii comerciale si a inregistrarii fiscale a acesteia, inclusiv a facturarii.
 

5. Prelucrarea datelor personale are loc in urmatoarele situatii:

  • 5.1 Atunci cand exista o cerere din partea clientilor/potentialilor clienti (cerere verbala sau scrisa).
  • 5.2 Cand este necesara incheierea unei relatii comerciale, respectiv incheierea unui contract de prestari servicii pentru achizitionarea serviciilor noastre.
  • 5.3 Atunci cand primim o cerere de oferta, indiferent de modul in care a fost trimisa (prin email, formular de contact, verbal, aplicatii).
  • 5.4 Datele personale mai pot fi prelucrate atunci cand exista un contract de servicii intre compania noastra si client (spre exemplu, contract de mentenanta) iar datele transmise vor fi astfel stocate si utilizate pentru rezolvarea solicitarilor clientului.
 

6. Scopul prelucrarii datelor personale

  • 6.1 Datele dvs. vor fi prelucrate numai in scopurile mentionate la punctul 2. din prezenta informare.
  • 6.2 In cazul in care datele dvs vor trebui prelucrate in alte scopuri decat cele prezentate la punctul 2, va vom informa inainte de a le prelucra, iar acestea vor fi prelucrate numai cu acordul dumneavoastra.
 

7. Cookie-uri:

  • 7.1 Cookie-urile sunt fragmente de informatie pe care site-ul le transfera utilizatorilor pentru a putea tine evidenta. In timp ce va aflati pe un site, cookie-urile salveaza preferintele dumneavoastra si astfel fac navigarea pe web mai usoara. Majoritatea website-urilor folosesc cookie-uri. Acestea nu sunt folosite pentru stocarea informatiilor personale, ele ne arata cum si cand vizitatorii folosesc site-ul, si ne ajuta sa vedem care sunt zonele populare si care nu sunt.
  • 7.2 Folosim cookie-uri (texte speciale) pentru o buna evaluare a comportamentului utilizatorilor pe website-urile noastre in scopul oferirii serviciilor de marketing in mod corect si pentru ca utilizatorul sa poata beneficia de toate facilitatile site-ului pe care il viziteaza (formular de cumparaturi, magazin online, etc, in functie de specificul website-ului). informatiile pe care le colectam prin cookies si gif-uri transparente pentru a crea un “profil” al preferintelor dumneavoastra.
  • 7.3   Puteti dezactiva cookie-urile folosind preferintele browserului. Astfel, puteti seta browser-ul sa refuze toate cookie-urile sau sa indice atunci cand un cookie este trimis. Insa, va aducem la cunostinta faptul ca, atunci cand cookie-urile sunt dezactivate, este foarte posibil ca anumite functionalitati ale website-ului sa nu poata fi folosite ori sa aiba o viteza de incarcare foarte lenta.
 

8. Dezvaluirea datelor personale

  • 8.1. Datele dvs. personale pot fi dezvaluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai agentiei noastre, in cazul in care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru (de exemplu, in cazul in care doriti achizitionarea de domenii internet prin intermediul nostru, este necesar ca datele dvs personale sa fie transmise catre  furnizorul direct. Refuzul de a transmite datele dvs., corecte, pentru achizitionarea domeniilor internet, duce la imposibilitatea de a inregistra un domeniu de internet prin intermediul nostru).
 

9. Perioada de stocare a datelor

  • 9.1. Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toata perioada contractarii serviciilor si pana la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi sterse conform obligatiilor impuse de lege in acest sens.
 

10. Transferul datelor personale in afara UE sau SEE

  • 10.1 Zen Web Design nu transfera datele dvs. personale, catre tari din afara UE sau SEE.
 

11. Securitatea datelor personale

  • 11.1 Securitatea informatiilor primite din partea vizitatorilor sau a clientilor, este foarte importanta pentru noi.  Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate masuri de siguranta, precum:

– recuperarea datelor personale

– descoperirea breselor de securitate

– descoperirea cauzelor breselor de Securitate

– limitarea incalcarii securitatii

In cazul in care descoperim faptul ca s-a produs o incalcare a securitatii datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, aceasta urmand a lua toate masurile pentru restabilirea securitatii datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu si va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile persoanelor carora le-a fost afectata securitatea datelor personale.

 

12. Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentam in cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizatori/clienti ai Zen Web Design.

Dreptul la informare – se refera la dreptul de a fi informati asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveti dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opozitie – dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale daca prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. Deasemenea, daca prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii oricand.

Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa  poata fi citit automat  si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteti solicita ca datele sa fie sterse, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care apar urmatoarele situatii: datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

Dreptul la restrictionarea datelor – aveti dreptul de a cere restrictionarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, in situatia in care s-a luat decizia stergerii datelor dumneavoastra iar dumneavoastra considerati ca va sunt utile in diferite situatii, precum exercitarea unui drept in instanta. Deasemenea, in cazul in care contestati acuratetea datelor ori prelucrarea este ilegala, puteti solicita restrictionarea datelor.  Astfel, in urma primirii unei cereri din partea dumneavoastra si in urma verificarii acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.

Dreptul la rectificarea datelor – puteti solicita rectificarea anumitor date personale, in cazul in care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, in functie de scopul prelucrarii, puteti completa si apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibila chiar completarea unei declaratii pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

 

13. Cum ne puteti contacta

Pentru orice intrebari si orice solicitari cu privire la prelucrarea datelor personale, ne puteti contacta astfel:

  • pe email la adresa: office@zenwebdesign.adrianflorea.ro
  • solicitare scrisa, trimisa direct la adresa noastra.

Indiferent de modalitatea pe care o alegeti pentru transmiterea cererii catre noi, vom face tot posibilul sa rezolvam toate cererile si/sau plangerile intr-un timp cat mai scurt.  In cazul in care raspunsul nostru nu v-a multumit, va puteti adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, Bucuresti).

VA MULTUMIM! ZEN WEB DESIGN

Politica de confidențialitate

Zen Web Design se angajează să vă protejeze intimitatea. Contactati-ne la office@zenwebdesign.adrianflorea.ro dacă aveți întrebări sau probleme cu privire la utilizarea datelor dvs. personale și vă vom ajuta cu plăcere.
Prin utilizarea acestui site sau / şi serviciile noastre, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale aşa cum este descris în această politică de confidenţialitate.

Cuprins

  1. Definiții utilizate
  2. Principii de protecţie a datelor
  3. Ce drepturi aveti cu privire la utilizarea datele personale
  4. Ce date personale colectam
  5. Cum folosim datele dumneavoastra personale
  6. Cine altcineva are acces la datele personale
  7. Cum putem securiza datele d-voastra
  8. Informatii despre cookie-uri
  9. Informaţii de contact

 

Definiţii

Datele cu caracter personal – orice informaţie privind o persoană fizică identificată sau identificabilă.
Prelucrare – orice operaţiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal sau seturi de date cu caracter personal.
Persoana vizată – persoana fizice ale căror date personale sunt prelucrate.
Copil – o persoană fizică cu vârsta sub 18 ani.

Principii de protecţie a datelor

Ne angajăm să urmăm următoarele principii de protecţie și prelucrare a datelor cu caracter personal:

  • Procesarea este legală, corectă, transparentă. Activitățile noastre de prelucrare au motive legale. Întotdeauna considerăm drepturile dvs. înainte de prelucrarea datelor personale. Vă vom furniza informații privind prelucrarea la cerere.
  • Procesarea este limitată ca scop. Activitățile noastre de procesare corespund scopului pentru care au fost colectate datele personale.
  • Procesarea se face cu date minime. Noi colectăm și procesăm doar cantitatea minimă de date personale necesare pentru orice scop.
  • Prelucrarea este limitată pe o perioadă de timp de 10 ani. Noi nu vom stoca datele cu caracter personal pentru o perioada mai mare decât daca este necesar.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura acurateţea datelor.
  • Vom face tot posibilul pentru a asigura integritatea și confidențialitatea datelor.

Drepturile persoanelor vizate

Persoana vizată are următoarele drepturi:

  1. Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
  2. Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale culese.
  3. Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveţi dreptul de a solicita rectificarea sau ştergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
  4. Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs. personale să fie șterse din înregistrările noastre.
  5. Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
  6. Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
  7. Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
  8. Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
  9. Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
  10. Dreptul de ajutor de la autoritatea de supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri.
  11. Dreptul de a retrage consimţământul – ai dreptul retrage orice acord dat de prelucrare a datelor dumneavoastră personale.

Ce date personale colectam

Formularule de contact din toate paginile site-ului în afară de zona de portofoliu.

  • Acestea sunt : Nume, telefon, e-mail, firma


Formularule de contact din pagina de contact

  • Acestea sunt : Nume, denumire companie, telefon, e-mail, buget, fișiere detalii proiect.

Cum folosim datele dumneavoastră personale

Noi folosim datele dvs. personale pentru a:

  • gestionarea relațiilor comerciale, identificăm nevoile clienților și venim în întâmpinarea lor cu soluții personalizate: website, magazin online, administrare, promovare, MiniCRM – în scopul de a vinde cât mai valoros atât pentru clienți cât și pentru Zen Web Design
  • îndeplinirea unei obligaţii în conformitate cu legea sau contractul;
  • în rapoartele și statisticile interne ale companiei

Pe baza încheierii unui contract sau a îndeplinirii obligațiilor contractuale, vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă identifica;
  • pentru a vă furniza un serviciu sau de a trimite/vă oferta un produs;
  • în vederea comunicării cu dvs fie în scopuri de vânzări sau facturare;
  • în rapoartele și statisticile interne ale companiei

Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale în următoarele scopuri:

  • pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte în diferite campanii de marketing;
  • pentru alte scopuri pentru care v-am cerut acordul dvs;

Noi procesăm datele dvs. personale pentru a îndeplini obligațiile care decurg din lege și / sau pentru a folosi datele dumneavoastră personale pentru opțiunile prevăzute de lege. Salvăm informațiile dvs. de facturare și alte informații culese despre dvs. atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din termene legale, dar nu mai mult de 5 ani.

Procesăm datele personale până când:

  •  clienții ies în afara targetului
  •  închid afacerea
  •  decidem de comun acord că nu avem o colaborare valoroasă

Vă vom informa despre orice procesare și scopuri ulterioare.

Cine altcineva are acces la datele personale

Păstrăm datele în MiniCRM, soluție în cloud găzduită pe serverele din Ungaria.

Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau institutiilor publice decat atunci când suntem obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.

Cum putem securiza datele d-voastră

Facem tot posibilul pentru a păstra datele dvs. personale în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS). Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri.
Chiar dacă încercăm tot ce ne stă în putință, nu putem garanta securitatea informațiilor. Cu toate acestea, ne angajam să notificam autoritățile competente privind încălcările protectiei datelor. De asemenea, vă vom anunța dacă există o amenințare la adresa drepturilor sau intereselor dvs. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
Acces restricționat în MiniCRM cu user și parolă
Limitarea funcționalităților care pot exporta date, comunica mailuri în masă, șamd
Avem documentația MiniCRM în care își asumă că depun eforturi necesare pentru a stoca și manipula aceste date în deplină siguranță, mai jos sunt câteva informaţii esenţiale oferite de MiniCRM:

Tehnologie

MiniCRM actualizează în mod regulat toate softwarele aplicate în vederea apărării suprafețele de atac cunoscute, pe toate nivelele (mijloace utilizate de colegi, sisteme de operație a serverelor, strat de virtualizare, sistem de operare oaspeți, aplicație).

Serverele noastre se află în unul dintre cele mai sigure centre de date din Europa (Dataplex / Magyar Telekom). Aplicăm o infrastructură redundantă și scalabilă care nu are niciun punct/mijloc a cărei defecțiune ar cauza oprirea serviciului.

Zilnic se efectuează salvarea automată criptată a datelor care sunt portate într-un alt centru de date ca în cazul unor situații de urgență să fie asigurată posibilitatea restabilirii datelor.

Urmărim soluțiile industriale adoptate, ca Open Web Application Security Project (OWASP) și Cloud Security Alliance Cloud Controls Matrix (CCM).

Protecție împotriva accesării

Accesul fizic la infrastructură este extrem de limitat. În toate cazurile este necesară identificarea corespunzătoare.

MiniCRM s-a construit chiar de la început ca și un serviciu de utilizatori multipli, toată platforma și infrastructura asigură separarea logică a datelor. Se sprijină utilizarea serviciilor externe de identificare (Single-Sign-On) (Conturile Google, OpenID).

Siguranța rețelei

Serverele de stocare a datelor sunt separate de lumea externă prin paravane de protecție (firewall) de mai multe nivele. Doar serverele dedicate echilibrării încărcării dispun de conexiune de internet. Serverele de aplicații și cele de stocarea datelor funcționează pe rețele interne separate, conexiunea dintre acestea este asigurată de un paravan de protecție/nivel de echilibrarea încărcării intermediar.

Mediile de date clare/de testare/test de integrare/de dezvoltare funcționează pe rețele diferite.

Datele stocate sunt protejate de alarmă împotriva pătrunderii și atacului de înșelăciune electronică (phishing). Serviciile, protocoalele și softwarele neutilizate vor fi îndepărtate. Toate softwarele noastre funcționează din baze minimale, instalează doar softwarele necesare.

Eficiența procedurilor și regulilor interne este controlată prin audite de securitate externe.

Politica față de minori

Nu intenționăm să colectăm cu bună știință informații de la minori. Nu vizăm minorii ca potentiali beneficiari ai serviciilor noastre.

Cookie-urile și alte tehnologii pe care le folosim

Utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a analiza comportamentul clienților, pentru a administra site-ul, a urmări comportamentul utilizatorilor pe site și pentru a colecta informații despre utilizatori. Acest lucru se face pentru a vă personaliza și îmbunătăți experiența cu noi.
Un cookie este un fișier text stocat pe computer dvs.. Cookie-urile stochează informațiile care sunt utilizate pentru a ajuta site-urile să funcționeze mai bine. Numai noi putem accesa cookie-urile create de site-ul nostru. Puteți controla modulele cookie la nivel de browser. Alegerea dezactivării cookie-urilor poate împiedica utilizarea anumitor funcții.

Utilizăm cookie-urile în următoarele scopuri:

  • Cookie-urile necesare – aceste cookie-uri sunt necesare pentru a putea utiliza câteva funcții importante pe site-ul nostru, cum ar fi conectarea. Aceste cookie-uri nu colectează informații personale.
  • Cookie-uri de funcționalitate – aceste cookie-uri oferă funcționalitate care face ca utilizarea serviciului nostru să fie mai convenabilă și face posibile caracteristici mai personalizate. De exemplu, aceștea ar putea să-și amintească numele și adresa de e-mail în formularele de comentarii, astfel încât nu trebuie să reintroduceți această informație data viitoare când faceti un comentariu în secțiunea de blog a site-ului.
  • Cookie-urile de analiza – aceste module cookie sunt utilizate pentru a urmări utilizarea și performanța site-ului web și a serviciilor noastre

Puteți elimina modulele cookie stocate în computer prin setările browserului. În mod alternativ, puteți controla anumite module cookie terță parte utilizând o platformă de îmbunătățire a confidențialității, cum ar fi optout.aboutads.info sau youronlinechoices.com. Pentru mai multe informații despre cookies, vizitați allaboutcookies.org.

Utilizăm Google Analytics pentru a măsura traficul pe site-ul nostru. Google are propria politică de confidențialitate pe care o puteți consulta aici. Dacă doriți să renunțați la urmărirea de către Google Analytics, accesați Google Analytics opt-out page.

Informaţii de contact

Autoritatea de Supraveghere

Website: http://www.dataprotection.ro/
Email: anspdcp@dataprotection.ro
Telefon: +40 21 252 5599